Sökes;

1. Barn/ungdomar under 18 år, som vill offra sig för ett slottsbesök. Jag vill in och snoka och smyga i de hemliga vråarna på Uppsala slott, meeen får jag det tror ni? nä, inte utan en klass. Därför tänkte jag att jag får väl arrangera en klass. Och leka lärare. Eller elev. Så att jag kommer in. Vill.
2. Hemtjänst. Har lite för mycket hemsysslor som behöver göras.  
3. Kloka och stabila politiker till Mullsjö kommun. Jag blir vansinnig på de styrande. De är idioter, hela bunten, men då är det väl som vanligt... Mullsjö kommer att gå under (och habo kommer blomstra, habo bygger massa skolor). De felprioriterar så vansinnigt! Man gör inte friskolor av kommunens samtliga skolor. Man säljer inte ut skolor för att kunna driva de så billigt som det går. Kommunen har vissa plikter, iom att de driver in skatt, däribland ingår utbildning för barn och vuxna. Satsa på framtiden för annars finns det ingen framtid för lilla Mullsjö. Politikerna kan gå å dö. Varför bryr jag mig? Tack och lov tänker regeringen rätt, för en gångs skull. Ha!
4. Ah lagat mat någon?         

Kommentarer
Postat av: kajsa

1, är inte under 18 men jag är helt klart på! =)
2,nej tack
3, jotack, jag vet. stefan och gänget är ju som de är..
4, jag lagar mat och bakar. vill du ha? ;)

2007-03-01 @ 14:44:13
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: Linnea

1. En! du får va elev. men då pallar du dig upp hit på onsdag, tänkte gå dit då nämligen=)
2. -
3. Grrrr, smockan hänger inte längre i luften, men den gjorde det i morse och när ekot gick. suck.
4. oh yeah baby

2007-03-01 @ 14:49:15
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0