Rejäl hårlängd kortare

Nu är jag nyklippt, efter orden "kort, estetiskt, passande, fixa luggen". Håret är kort, typ en centimeter¨på sina håll, håret kan inte fladdra i vinden, jag behöver inte använda balsam, jag behöver inte bry mig om jag inte vill, ja det känns skönt. Det tar dock ett tag att vänja sig. När jag satt där och klippte mig tänkte jag "så kul är det inte att klippa sig, känns som om jag redan har haft alla versioner av kort hår när jag var yngre". Mitt hår liknar kanske åttans? variant? Jaja, what ever håret växer ut -om jag vill det hehe. Men det är uppfriskande att klippa av sig håret, det måste britney ha insett också. 
Sen träffade jag henke som passar på att avnjuta(haha) jkpg också. Det var längesen. Kom på nu att han såg mig ganska direkt förra gången jag klippte mig också, och då spårade hans kommentarer ut, vilket han inte fattade då och antagligen inte nu heller=). 

Jag fattar inte? ska megahertz slå igen? kommer inte jönköping ha ett musikhak? må vara att jag inte tycker om dem, men det måste ju finnas ett ställe att köpa musik på utöver åhlens ed... Fick tag på en skiva med toni holgersson för mycket mindre pengar än på cdon(!), har älskat hans låt  "den jag en gång var" sen nån gång i höstas och en radiogtj. Nice.    

Nu förstår jag min hatkärlek till jkpg. Folk är genuint sura, och fruktansvärt rädda för stämpeln som jönköping har fått, "Smålands Jerusalem", folk är ensamma, folk är rädda, folk är slitna av vättern...

Kommentarer
Postat av: Helén

vill se bilder!!!!!!!

2007-03-23 @ 23:04:09
Postat av: kajsa

jönköping har ju visst fler skivaffärer! missat Zaragon Records kanske? okej, så det är väl bara vissa som hittar musik där (ja, jag.) men det finns iallafall! =)

2007-03-24 @ 09:34:31
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: Linnea

kajsa: tänkte inte så långt. Sen finns ju nya musik också...men ändå!

2007-03-24 @ 18:26:30
Postat av: Anonym

haha megahertz är skit. dåligt utbud, dålig service, sämsta priserna. rätt åt dem! jönköping förtjänar något bättre.

2007-03-25 @ 19:05:17
Postat av: Zacha

Tänkte också säga Zaragon =P Men kajsa hann fösst.

2007-03-25 @ 19:09:34
URL: http://www.soilheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0