Morbror & Moster

Båda har bloggar! hahaha. Hääärligt. Jag kan ha ännu mer koll på min släkt. Scary. 
Morbror -om kulturlivet och politik. Han brukar vara pikande rolig annars, undra vart det har tagit vägen? ;)
(ingift) Moster -väldigt intressant! Religion och politik.
Jag skulle naturligtvis inte uppmärksamma detta om jag inte tycker att man borde ta sig en titt där. Båda har i sin tur jätteintressanta länkar. En länk är till macus birro och (Tyvärr) så insåg jag plötsligtochrättsåintensivt att det är skillnad på bloggare och bloggare. Många av oss tillhör de tragiska studentbloggarna, som egentligen inte har så mycket att komma med, men vi gillar att skriva och vill bli lästa och därmed uppmärksammade.

Men tänk vilken släkt jag har i stockholm=)

Homoäktenskap är härmed mer eller mindre godkänt i Svenska kyrkan. Bra. För det kommer att ske förr eller senare och varför inte? Kärlek som kärlek och Gud är kärlek. Jag tror att det var erika som framförde tanken om att alla föddes bisexuella som barn, och sen formas vi av vår miljö etc. Varför inte? Den tanken fastnade iaf i min hjärnbank=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0