Mååååste mås-te mås-te

J A G   M Å S T E   P L U G G A

(måste är ett vädigt lustigt ord, mås-te, som man kan haka upp sig på och tycka är skoj, om/när man undviker allt som har med tentaplugg att göra.jag är vansinnigt sur på mina lärare som inte har gett mig den kunskapen som jag anser att jag behöver till tentan.så här sitter jag, en lördagseftermiddag, och försöker få poletten att trilla ner, så att jag ska förstå att det blir Jag som måste ta reda på all den kunskapen själv.tex olika arkitekturlösningar och massa "varför det?"-idéer.känns kul.lätt att jag längtar till hösten (inte tiden hösten), har minsann hört om slappheten och om vfu:n.supernice.). <---Bara massa ordbajs för att fördriva tiden som rusar förbi och jag gör ingenting. Som jag borde göra vill säga

PLUGGA annars blir du stressad som aset, när du inser att du inte har pluggat tillräckligt dagen innan... eller dagen innan det... och dagen innan det...och dagen innan det. And the story goes on. Tills tentadagen. Kabboooom.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0