Jomen visst är det HV71

(Världsligt ------>) YES GÖTT MOS... HV71 vann äntligen!!! Segersiffrorna för dagens kvart skrivs till 4-3 efter sudden, sista målet; Niklas Hjalmarsson. HV71 jämnade därmed ut till 1-1 i matcher mot Brynäs. Jag är så himla sugen på att åka och kolla på match. Hur svårt kan det vara att ta sig till gävle nästnästa match, och, öh, till arenan (den är nybyggd så jag vet inte vad den heter), där? Annars får jag väl hoppas att det går bra hela vägen ända fram till final, så kanske jag kan gå på match i jkpg... Tänk. Det finns kanske hopp för ett lag som underpresterar hela tiden och som är kassa fastän de borde vara bäst.
HV71. Nice.

Kommentarer
Postat av: maja

MODO SM-GULD 2007

2007-04-20 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0