Jag ger er va ni vill ha, fattar ni väl?

Tihi.
Jag vet inte hur det kommer sig, men mina lärare verkar tycka om mina ordbajsande tentor. Särskilt arkitektursnubben, och därmed får bildsnubben vika sig..=). Naturligtvis tar jag tacksamt emot, men omtyckandet är trots det inte ömsesidigt.
...Eller så blandar de ihop mig med någon annan.

Idag var det jättevarmt och skönt ute. Tänkte börja gräva i vårgarderoben, tills jag insåg att den har jag inte. Varken här eller i jkpg. Betyder det att jag måste bege mig ut i shoppinghysteridjungeln?.. Jag skulle nog behöva en alex här, han är (iaf var), bra att köpa kläder med. Jag kom alltid hem med något. Nu har jag inte köpt kläder sen kina, och då köpte jag en turist-tröja från kinesiska muren, för 15 yuan... jo förresten har köpt ett par byxor i sthlm. Jag behöver en personal shopper! yes please, thank you! 

Kommentarer
Postat av: Helén

Linnea!! jag kommer hem om 21 dagar - I can b ur personal shopper!! jag kirrade ju sminket åt dig, eller hur? hihi

2007-03-27 @ 00:25:27
Postat av: Linnea

kärakära nån då. haha. känns lite riskabelt att utsätta mina vänner för mig och shoppa kläder. du kommer aldrig vilja umgås med mig efteråt, och sen på bion skulle du sitta och tjura och vägra prata med mig, och jag skulle ha dåligt samvete till tuuusen=) vilket skulle förstöra becoming Jane, och det vill vi absolut Inte!

2007-03-27 @ 13:35:50
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0