HV dansar, ler, jublar och vinner!

HV71 det är alla vi, vi som bekänner oss som troende på HV71. Vi är såååå nöjda. Jag kan så smått börja andas ut. Nerverna börjar släppa. Fick i mig lite mat. Det bästa av allt, förutom att vi vann med 4-3 över brynäs i den avgörande och sista kvarten av sju, är att vi får möta Modo i semin!!! (för er som inte vet så hejar syster maja på modo(hmf). Jag och pappa på HV -vad finns det seriöst för alternativ?). HV kommer spöa skiten ur Modo, de ska semidööööööden dööööö!! Ååååhå så bra!! Jag ser fram emot det, tills döden skiljer oss åt.

Misstänker att kajsa kan få sig ett gott skratt när hon kommer hem. Behövde avreagera mig. Hehe...eeh. 

Om jag får höra om någon mer av mina vänner som håller på totalt fel lag, så blir jag livrädd. Här är omvändelse och frälsning högprioriterat. Ojojoj...  

Hockey är religiöst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea nu är du inte lite löjlig.
Alla vet ju att MoDo kommer vinna! (ok inte lika effektfullt..)
Höll på att nervösa ihjäl igår 3-3 i matcher. 1-1. men dom vann!

2007-03-19 @ 15:30:00
Postat av: Linnea

Vi får väl se, vi får väl se... Men jag är redo att käka upp min hatt om HV inte vinner, vad gör du?

2007-03-20 @ 20:37:13
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0