Efter Lugnet kommer stormen..

Jag var genuint lycklig i fredags och halvlycklig igår, för första gången på länge. Hemma, familj, tonårsbror, Nybo med beskärda trädsamtal, kyrkan, halvdålig konferens, lång mullsjönpromenad för första gången på typ 2-3 år, massa folk som jag håller kärt...glad. Idag känner jag mig genuint kluven och oroad med aningens bedrövelse i själen. Delvis är jag ganska rådvill och skulle behöva en smart mnsk.
 
Snart kommer maja och hennes betelfolk på middag, borde ta och gå den klassiska promenaden här för att bli på gott humör, eller dra upp till ikea och skaffa växthuset.. måste även packa, plocka lite mat och sånt där som man behöver lite extra av när man är tråkig och fattig student. Snart drar jag upp  till uppsala, och vi befinner oss i halvlek. Det är väl skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0