Dagens rikemansunge

På något konstigt vis har jag, just idag, denna eftermiddag, ansett mig rik. Det är bok-rea, sådant är farligt. Så här har jag fördrivit en eftermiddag med att shoppa böcker. Via internet! Hur dum får man vara? Halva grejen med bok-rea är ju att gå i affärerna och känna vilka fynd man gör. Meeen det är ju så smidigt att sitta vid datorn, och upptäcka den ena boken efter den andra...farligt är bara förnamnet. 
Men glad av det blir man ju. Och ännu mer av; jag har äntigen beställt Stolthet & Fördom -noterna!!! Det har vart en ren plåga att inte ha dem innan...men snart, snart så finns de här hos mig. Det känns väldans bra!=).


Den ekonomiska självmords -chocken kommer senare...   

Kommentarer
Postat av: maja

TA MED DEM HIT! jag måste MÅSTE kopiera. vi såg den igår <3

2007-03-07 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0