Sommarlov

Haha, jag har sommarlov!! Kan jag konstatera på ett glatt men mest trött humör. Dagen har gått så himla snabbt. Jag gick upp, morgonsysslor, åt lugnanervarandramenblevmestskrämmauppvarandraistället-sallad- innan tentan, sen satt jag där i salen på polackbacken hundranio mil bort, i ett härligt kvarter jag aldrig vart i innan. Jag tycker om att sitta i sådana salar. A-J. Jag på J. Alla fokuserade på sitt. Utom jag som tar en paus ibland och kollar runt mig på människornas beteende. Mitt favoritobjekt att inspektera gck redan efter 2 timmar. Synd för jag satt i nästan 4 timmar. "Drömmen om en bättre värld" var mitt tema dvs skriva all fakta med mina egna filosofiska kontenta kommentarer till. Om jag inte blir godkänd så kommer jag bli förgrymmad på läraren.. mitt öde ligger i hans händer, och hans i mitt hehe. Gå ut på darrande ben, slå mig ner i gräset, käka mackor, och sen börja småspringa hem. Galet. I DEN värmen, och varför inte? kom ju hem snabbare. Prata med intendenten (eller snarare han tjötade om jönköping och jag satt och trodde jag skulle segna ihop). Stänga in sig på rummet, ta av sig skorna, inse att vänner går på tv, gå ut dit, sitta tysta med folk, klockan blir åtta och jag vågar inte säga att jag vill se min favoritdokumentär svarta&vita, så gå och äta äckiga mackor igen, gå in hit och inse att imorn ska jag packa allt (och det är mycket det) och jag är trött. Men jag har sommarlov i en vecka!!..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0