Sjuka arbetsdagar

Igår hade jag larmet med Josefine. Vi fick noll larm och förutom några småärenden spenderades tid i massagestolen som ströp ens ben och tryckte ur ryggraden, men även på macken -vilket utvecklade sig till att bli riktigt pinsamt för en "liten, oteknisk, okunnig" tjej. Hmf. Jag blev så arg på situationen för jag hatar att hamna i sådana där man bekräftar alla generella fördomar om kvinnor/män-roller. Idag jobbade jag länge och intensivt, ja förutom den två timmar långa atp-träffen på em då, vilket innebär att vi sitter i en "hönsgård", fikar och tjattrar om livet.. eller snarare om döden. Höll på att börja lipa. Jag har blivit så blödig (officiellt) på sistonde. Något måste vara fel. Imorn väntar en för lång arbetsdag, sen är det lördag och det gör mig nervös och spänd av förväntan. Ida och David ska komma dit..! och andra med..!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0