Paradis på jorden

En så länge har rastlösheten hållits borta relativt bra. Igår var jag på Nybo! Och den som inte påstår att Nybo är paradiset på jorden har heller inte vart där och badat i flyxen och njutit av nyboluften samt kännt av atmosfären (är dock öppen för möjligheten att det kan finnas flera paradis.. generös som jag är).
image56
Sommar
image57
Vår

Men idag känner jag av rastlösheten. Tänkte gå ut och pressa lite för pressens skull. Usch. Ligga och steka är inte så trevligt. Mycket bättre och trevligare att göra saker i solen som tex spela boule eller vad som helst. Menmen. Alla andra ser ju ut som brända pepparkakor så varför inte..
..Hade gärna sett att mor min packade med mig till Riga. 


Sen har jag en fantastisk bild på min bror som bara måste visas..grym normalvardag.

Kommentarer
Postat av: Maja

En vandrande filt.. Blir jag förvånad? Han kommer förslappas ännu mer av sommarlov.
Jag tycker verandan på Nybo kunde sett bättre ut. Det ska vi se till att ändra på ;)

2007-06-11 @ 17:18:06
Postat av: kajsa

haha! rolig bild på gustav. hehe!

2007-06-12 @ 12:25:46
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0