Niklas Piensoho!

Jag var på kvällsmötet på nyhem igår. Niklas Piensoho pratade. Han är såååå himla bra!!! Fantastiskt. Han sa sånt som jag skulle vilja säga, fast hundranio gånger bättre, mer uttänkt, pricksäkert och smartare. Intressant att se hans kroppspråk. På nyhemsveckans radio kan du gå in och lyssna själv. Ack. Ja mötet var bra! Träffade trevligt folk med. lisa, david, emelie, ida och hennes kompis linda (som verkade väldigt trevlig efter bara 5 minuter), madde, sofia, ida, joel var bara några av de som var där. 
Sen upplyste madde mig om att det kanske blir TVÅ konfirmationsgrupper i kyrkan till hösten och det gör mig hjärtans glad. 
Nu ska jag jobba sent. Ciao.   

Kommentarer
Postat av: Zacha

Mjo. Han är ju bra... men jag gillar inte riktigt personkulten som nästan finns runt honom. Stackars fiskebäck nu när han åkte till sthlm =)
Just det =) Jag har träffat hans föräldrar. Dom var helsköna. Väldigt olika honom dock =) (De är medlemmar i församlingen i Uddevalla där jag praktiserade).

2007-06-21 @ 12:28:43
URL: http://www.soilheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0