Match!!!?

I min allra mest hysteriska, hispiga, skakiga tid inför danmark-sverige matchen ikväll så hör jag plötsligt en röst ur etern "jaag töcker om linné, han är schöön. hansch blommor är myyckket bra. schystemet. jaa. de finnsch i schmålandchsteenar. ah på öland. växschö. betüdelscheföllt for uss alla. schwerige och världen...etc.". (Skulle tydligen vara någon slags paradoi på Silvia.). Sen fortsatte inslag med totalt avsaknad av humor. Usch det här var inte skoj. Jag blev otroligt neddragen på jorden. Typ dog...
Snart kommer jag väl bli hysterisk igen. Har redan ringt hem 2 gånger, och blivit arg för att pappa inte var hemma så jag kunde snacka fotboll med honom. Gaah. Jag som ska vara lugn. Och inte tänka på matchen. Bara tänka "åh det är bara ytterligare en match.". Kanske inte vara lika pessimistisk som lisa "de kommer förlora, så nu behöver du inte tänka på det mer", för så länge matchen pågår så finns det maaaaaassor med hopp. Haha! De kan vinna! Fattar ni?! Jag mååååste åka på em nästa år, åh det vore så grymt. Dvs om sverige går dit. Förra årets vm var ju så underbart. Pappa och jag ville dit.. men jag jobbade.. tarvligt. Så vi skrek framför tvn och tystade alla som pratade runt omkring. Jag saknar alltid pappa vid bra matcher. Snart ni, är det match, snart ska vi gå. Jag är så rädd att sverge ska bli överkörda av danmark.. Och att folk ska gnälla på niklas. Att sverige ska vara skitdåliga. Åh låt det bll en underbar match!! 
Tentan? Ja ni, den kan jag inte tänka på nu. Jag borde, men kan inte. Det är iofs med stor oro för nu har jag bara en dag på mig att filosofera ihop något totalt.. psykiskt sjukt.. knasigt.. virrigt.. iklätt fina ord. 
Andaaaas. 

Kommentarer
Postat av: kajsa

..och vilken match det blev!

2007-06-03 @ 10:23:31
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0