Kärleksbrev

Du har stulit mitt hjärta. Jag kan inte tänka på annat än Dig.
Du är det första som kommer i mina tankar när jag vaknar på morgonen och den sista som förnimmas på min näthinna innan jag somnar på kvällen. Hela dagen finns Du hos mig.
Innan jag träffade Dig var mitt liv utan mening. Men så kom Du och lyste upp mitt liv. Du blev likt en stjärna i en mörk natt. Som de första solstrålarna som träffar ansiktet en vårmorgon.
Jag kan simma men i Dina ögon drunknar jag.
När Du ler, smälter jag som en isbit i sensommarsol.
Du är skön allt i genom, på Dig finns inte en fläck.
Din kropp gör mig het av åtrå. 
Jag är inte ute efter något stul. Jag vill ha någon att bli gammal tillsammans med och det är DU!

Med hopp om en positiv respons.   



Jag är grym på kärleksbrev. Hittade detta när jag välbehövligt började rensa bland alla mina grejer.. Men. Någon som känner sig som en medbrottsling till detta? Vet att det finns en pga handstilen, kommer inte exakt ihåg men jag misstänker speciellt en... hrmhm. Haha, jag har skrivit många kärleksbrev, varav några av den... taskigare sorten (om någon vill ha ida-historien så får ni väl säga till, jisses..skojskoj).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0