I inväntan på jobb om en vecka

Och så var jag nyklippt -igen (känns som om det inte var länge sen jag klippte mig förra gången). Nu ska det sparas det ut till en längre ameliefrisyr. Dvs typ page. Fast eftersom jag hade kort innan så blev det väl en specialare nu.
Rastlösheten har börjat gripa tag i mig, fast inte så pass mycket att det är jobbigt. Än. Men det kommer. Hehe idag fick gustav vara mitt offer. I form av "åh gustav vi spelar boule, nej vi spelar strandtennis.. och schack (jag vann typ allt).. nej jag vet! jag kan solbleka ditt hår med citron! kom igen vi lagar mat, nej förresten chockladpudding" och så har det hållit på hela dagen..
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med hela långa sommaren. Men om en vecka har jag börjat jobba så det ska väl hålla mig sysselsätt. Jag har bara en (hönö/nybo) vecka ledig, så det går inte att planera in några vidare strapatser (mer än nyhem, bröllop och vissa vänbesök). Så att klara vardagen.. känns knepigt.. Men det ska nog gå så bra, så bra. Tror jag faktiskt. Sen inväntar jag högskola -förhoppningvis- och jag kan börja bygga ett riktigt liv. Jiho.  

Fick förresten mitt sista tentaresultat idag. Jag är arg på att jag inte fick några A:n En Enda Gång!! Fattar inte! Hur tänker han och vad missar jag?? grrr. Nåväl vg låter bra och B är väl hyfsat okej det med=).   

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja! Solblek Gustavs hår :) mycket bra idé

2007-06-09 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0