Helg

Fredag. Delegering förstörde min enda sovmorgon på en vecka. På kvällen möhippa för emelie! fatta att hon ska gifta sig.. 40% av möhippesällskapet är förlovade. 80-100% är scouter mer eller mindre. Och ååhjaa det speglade kvällen. (Trots det) Det var himla trevligt att träffa tjejerna. Det är inte så ofta vi träffas, tyvärr.

Lördag. Jobba och nyhem med rebecha. Otroligt vad många snyggisar som befinner sig på nyhem.. sjukt. Men dålig tolk på mötet. Fick en alltför uppenbar insikt att julia måste vara den virrigaste personen på denna jord, samt att vissa mnsk har miljoners vänner, vilket får mig att undra -hur lyckas man/fixar man med det? Ytterst förvirrande. Jag tycker även att man ska dela in tälten i längdgränser. Eller nej förresten. Men ha höj och sänkbara bänkar. Så jag kan se texten och scenen.. grr!  

Söndag.
Idag; jobba-jobba. Har stressat på morgonen. Men jag hade snälla tanter och gubbe, så det vart inte så farligt att arbeta, men jag hatar de tidiga mornarna. Snart ska jag äta, för att senare återvända för em/kvälls-passet. Jag kommer vara död ikväll, vilket är min mest missbrukade kommentar nu för tiden. Jag borde vara död och uppstånden flera gånger om vid det här laget. Tex igår.

Framtid.
Jobba men en ledig helg! En maja f, nybo och louisiana hoppas jag på. Utställning om kinesisk dåtids och framtids-konst. Intressant. Jag inser om-och-om-igen att jag vill. Konst. Dessutom vill jag ha svar från högskolan. NUnuNUnu.

Humör.
Trött och huvudvärk med axlarna på tok för högt upp.

Kommentarer
Postat av: Zacha

Var på nyhem igår. funderade på att ta en runda och kolla på snygga tjejer. men blev hungrig så jag cyklade hem istället.

2007-06-17 @ 17:48:10
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Linnea

Du kunde köpt en korv och spana på snyggosar samtidigt i regnet. Se, det är en prioriteringsfråga. (Iofs, jag valde att åka hem å sova).

2007-06-17 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0