Ge mig tid att vila

Vilken intensiv tid..! När ska jag hinna stressa av? Jag vill få sova 24 timmar.. iaf ha möjligheten. Det är allt jag ber om. Min helg har innehållit;
bad besök av värnamo cyklelgått danmarkbesök. jag är expert på helsingör. varje rondell och varje hus. typ. i danmark kan du göra pirate og röverkob samt köpa sprit billigt (sveeeenskar verkar bara ha ett mål med att åka dit) familj fiskat upp en aborre, med följden att både jag och maja fick dödspanik -vem skulle döda den stackars fisken?? en guds skapelse (enligt mig). Vi lät den halvkvävas till döds tills vi insåg att detta bara plågade den ännu mer. då kastade vi trä på den... fiska är skoj. men det är mordiskt att döda fisken frusit funderat på om jag ska tala eller spexa på emelies bröllop grillat färgämnesrika maschmallows -det blev blåååa lågor halvvänt på dygnet intjänat storhelgs-pengar jagat en kotjur som hade bestämt sig för att lämna kamraterna i hagarna för en karriär på grusvägarna där jag susade fram i 90km/h. detta djur skrämde slaget ur både mig och maja.. kotjuren sprang tillslut ut i skogen.. eller nåt.. och blev säkert uppäten av en varg.. kommit fram till att jag ska bo i skåne eller på gotland...sen senare körde nästan på en liten hare (kvinnor kör bil bättre, för när de ser ett djur på vägen så styr de undan och kraschar bilen, män däremot siktar på djuret och dödar det och kraschar även bilen...enligt nyhem.. obs! jag kraschade inte bilen ska väl tillägas) kört vilse i de småländska skogarna louisiana. de hade en kinesisk utställning som absolut var sevärd. men de andra utställningarna var däremot inte så bra.. men grymt att vara där och ha med sig konstintresserat folk -på riktigt maja f nästan skämts för min brors extremt engagerade tävlingslusta och fjortis/tonårsbeteende nybo pratat en massa med folk och framförallt maja då. känns inte som om det var exakt ett halvår sen jag träffade henne regnigt midsommarstångshoppande ringt massa telefon, lyx. älska hemtelefon slagits av tröttheten sommargrillat sparkat, slagit och kastat boll superduperångrat att jag "ska" plugga i jönköping tänkt mycket tvingat andra att brainstorma om emelies bröllop var kollar man upp allergier? visat maja jkpg vunnit skitgubbe men aldrig förlorat åkt massa båtar åkt tåg

idag har jag träffat tina och PYSSLAT inför ett bröllop. hela dagen. fy vad vi är stolta över vår design. amen det finns bara ett ord att för att beskriva vår kreativitet och det är gryyyyymt! guld, svart och lila är temat. ojojoj. bröllop påverkar. jag blir supertaggad. hoppas att stina placerar in mig smart och bra! låt oss lämna ämnet där. nu måste jag gå och läsa in mig på tvättmaskinen. suck. vilket problem. jag behöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0