Ett lördagsinlägg.

Jaha, då har jag plockat ut 30 konstnärer och 30 arkitekter till tentan. Hm. Funderar. Det är bara 40 för många, blir till att sollra rejält. Hm. Borde inte vara så svårt. Jo. Ska ju lyckas klämma in var och en i ett tema. Kanske dax för att käka? Plugga. Paus. Plugga. Macka. Fooootboooll på värmlands (jag hoppas verkligen inte att jag är hjärndöd då). Jag kommer skrika och jag kommer önska att de andra ska hålla snattran hehe (och om de klantar ner på nicklas blir jag arg).. måste jag tänka på att behärska mig också? Sen en dag imorn och jag känner för att gå till pingskyrkan (igen) men då ska jag plugga. Nähä. Vem kom på att vilodagen inte ska vara det längre? Vem tillät någon att lägga tentor på måndagar? borde vara förbjudet. Det värsta är att jag insett att jag vill läsa mer konst. Det ska jag inte. Inser att jag vill jobba i kulturvärlden. Det är så livsbejakande. Suck. Men lugn. Jag vill det jag ska med. Jag får väl göra en ny karriär när jag blir 40.. Bara 21 år kvar.         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0