drottning elisabeth

Helgen och kvällen gör att jag känner mig som himla drottning elisabeth den första av england. Vilket inte säger er ett dyft. Jag skulle vilja göra ett ronja alias tove&jag-skrik. Jag är ensam hemma i två veckor mer eller mindre nu. Välkommen att råda bot på min ensamhet som jag har blivit fruktansvärt avvänjd från. Kom gärna nu i början för sen kommer jag att börja njuta av den istället. Men det var längesen som jag hade ont i magen/fjärilar i magen av ensamheten. 

Sen ska jag fundera på ett eventuellt men ack så aktuellt bröllopstal. Funderar på den pedagogiska biten. Det är ju inte precis som en predikan. Eller?? jag vet inte, jag har aldrig hållit ett bröllopstal innan.  

Kommentarer
Postat av: Maja

Va? Har de åkt? Är du ledig på måndag eller tisdag eller nåt nästa vecka? Har du bilen? Då föreslår jag ett kombinerat hämta-Maja-i-Halmstad & Ullareds-besök. Bara du & Jag :)

2007-06-25 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0