Äntligen igen -test!

Jag gillar test. Här är ett nytt.
Obs! Tjyvläs inte några steg i förväg. Det blir inte skoj helt enkelt.


Skriv 1-11 på ett papper

Efter ett och två skriver du den/de första siffrorna du kommer på

På tre och sju skriver du två olika personer av motsatt kön -som du känner

På fyra, fem och sex så skriver du en person (dvs tre), kvittar vilket kön, om det är en vän eller familj

På åtta-elva skriver du fyra melodier/låtar som betyder ngt för dig

Längst ner skriver du en önskan som du har





Nr.3 är en person som du älskar eller håller kär
Nr.7 är en person som du ej kommer underfund med men som du tycker väldigt mycket om
Nr.4 bryr du dig om mest i hela världen
Nr.5 känner dig mycket väl
Nr.6 bringar dig lycka
Låt 8 förknippar du med person 3, låt 9 med person 7
Låt 10 speglar dina tankar och ditt sinneslag
Låt 11 är din bild på kärlek
Nr.2 är antalet personer du måste berätta om detta test för, för att din önskan ska gå i uppfyllelse

 
Kan upplysa er om att min rad blev 17, 29, per, maja, ida, lisa, alex, wind, dead man (carry me), utan dina andetag, one. Sen kan man tycka och tänka vad man vill. 

Kommentarer
Postat av: kajsa

så tokigt!
HAHAHA!

2007-06-20 @ 16:51:48
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: Zacha

1 17
2 1902
3 Ida
4 Gunnar Plate
5 Petter
6 Samuel (lillebror)
7 Linnea
8 Rebecca St. James - Forgive Me (Featuring Barlow Girl)
9 Switchfoot - Might Have Ben Hur
10 Aki Kuroda - Ending Theme
11 Bryan Adams - Heaven
Okej. Ida håller jag väl kär, men inte alls lika mycket som förr.
Dig tycker jag väl om men förstår mig inte riktigt på...
Plate bryr jag mig inte ett skit om (ursäkta uttrycket).
Jo, petter är väl den jag känner mest väl.
Samuel gör mig glad... när han inte gör mig irriterad/arg.
Forgive me med Ida??? ALDRIG! (Låt nr. 11 förknippar jag dock fult och helt med henne)
Might Have Ben Hur med dig? AAAAAAALDRIG!!! =)
Jodå. Brukar ju lyssna på Ending theme för att bli lugn och njuta...
Jodå. Heaven är väl lite av hur jag ser på kärlek... men så är också låt nr 9, nästan mer låt nr 9...
1902 personer? Skit!
(Vad hände med första nummeret förresten???)

2007-06-20 @ 19:08:39
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Linnea

vad sjutton! -gunnar plate, haha/burr. hur kommer man att tänka på honom???
första numret är bara för att komma igång, antar jag.

2007-06-21 @ 11:18:47
Postat av: Zacha

Plate? Är ju inne på din blogg så jag tänkte väl på nån estet som dig. Ni är väl ganska lika XD

2007-06-21 @ 12:29:54
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Maja

äh vilket dåligt test, jag fick konstiga & felaktiga resultat. Och det med att para ihop mina favoritlåtar med olika personer fungerar liksom inte.
Fast jag blev lite smickrad av att jag är den du bryr dig mest om...

2007-06-21 @ 13:52:19
Postat av: Linnea

Daniel; Jag och plate är inte INTE i n t e ett dugg lika. Han är den lärare som jag har... skarpt och totalt ogillat mest. urrrsch. FY på dig att ens försöka jämföra.
Maja; jag vill ändå veta din lista, sånt är skoj;)

2007-06-21 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0