Välkommen Laura & tack Swidan

Jag har avlat fram ett nytillskott bland mina växter. Haha. Låter läskigt. Laura á la TeoRocko. Tyckte att jag behövde en lite mer jämn könsfördelning, då mina växter heter Hampus, TeoRocko, Habackuck, lille Hans, Eddie Medusa, Knatte, Fnatte och Tjatte. Dvs allena grabbar. Samtliga har en historia bakom sig. Två växter har inga namn, men den ena är en tjej.. vet jag. Rosalinda (snyft) och Betrice är döda (ack). 
Jag vårdar, samtalar med och mitt hjärta slår ömt för mina växter. Därför känns det så väldans svårt att lämna ifrån eller ännu värre döda dem.. Vilket aldrig kommer ske. Vet INTE hur jag ska göra i samband med flytten, sorgligt. Hampus måste iaf tas med, likaså Knatte, Fnatte och Tjatte. 


Bröllopet igår var mysigt & trevligt! Frida & Baha Swidan Gunnarsson.
Trevligt sällskap (jag har grymt bra förutfattade meningar om allt eksjö-folk), scoutrop (jag blev faktiskt taggad), kulturella krockar, positiva vibbar i luften. Nice.  

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej hej.... tittar förbi..
*kram*

2007-07-31 @ 02:00:58
URL: http://predella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0