The gift day

Jag kommer inte ihåg när jag senast fick två presenter på en dag, då jag varken fyller år, det är julafton eller någon annan högtid. Idag, den 17 juli, är dagen som jag kommer att komma ihåg som the gift day á la mina föräldrar. Fick en hammare. Så söt blommig, får man säga så om något såpass manligt som en hammare? Inuti fanns andra nyttiga verktyg. Tänk vad jag ska kunna fixa och trixa med dem..! Sen fick jag ett par mysiga ljusstakar, och det lustiga i detta fallet var att jag stod och höll i ett par exakt likadana på hönö.. men lät bli dem.  

Jobb; Jag har aldrig i hela mitt slitit med en sko som jag har gjort idag...... Om det var skiiitjobbigt så var det desto bästare att vi fick en mycket uppskattad coffan "tillbaks" till jobbet. Äntligen lite maskulinitet. Det var så bokstavligt när jag såg honom, jag kunde andas lättare. Även om ojämvikten egentligen är (och förblir?) ganska orubbad.

Kommentarer
Postat av: maja

fjäskunge

2007-07-18 @ 12:01:05
Postat av: Jossan

17 juli ska du alltid kommma ihåg. En födlesedag man aldrig får glömma ;)

2007-07-21 @ 00:06:39
URL: http://jofesin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0