Stress och oro

Tänk. Jag bor kanske inte hemma om en vecka. Den tanken börjar rota sig och den gör mig lite lätt skrämd. För jag läste nyss på idas blogg att hon hade handlat ny pyamas! Betyder det att även jag måste inhandla det för att jag ska se anständig ut på morgonen och när jag sover? äh? Mina pyamasar är mysiga och söndriga. Typ. Jag tycker om dem. Mina tankar rör sig väldigt mycket om den lägenheten, för jag vet inte vad jag ska tycka, tänka och känna. Jag målar upp skräckbilder av (framförallt) Cristoffer, men även av Ida och mig själv. Och de där väggarna som ska bli målade gör mig oroad och stressad. (Jag vill ha de äggvita). Sen vill jag träffa erika, jättekopiöstmycket, men vet inte hur helgerna ska räcka. Alla catch up som inte har blivit av med folk. Stress och oro. Scouter? hur blir det med scouter? kan jag verkligen fly immanuel för fjällis? Åååh kan inte allt bara dra igång?? 
Dessutom är jag sjuk, dock inte tillräckligt för att kunna sjukskriva mig från jobbet. Det gör mig ännu mer stressad och oroad.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hjälp! Lugna ner dig människa. Det kommer gå hur bra som helst och gör det mot förmodan inte det så får du ju flytta helt enkelt. Det är ju inte hela världen. Angående pyamas så är det ett fritt land/lägenhet och när det gäller färg i rummet så får du ju tänka att du från början skulle haft den blå/grå men att ommålningen kommer som en bonus hur och när det än blir. Jag tror på detta (även om jag oroar mig lite för att du ska dra med mig till kyrkan ). Vill man att det ska funka så gör det det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0