"Jag ska på bröllop till helgen" används flitigt

Imorn ska jag på bröllop! Jag ser verkligen fram emot det! Hoppas att jag får vara utvilad, så att jag kan glänsa och vara social med alla svenskar och pakistanier. Men jag är faktiskt lite orolig för det sociala, massa folk, eftersom jag inte är "van" vid massa folk nu. Mera one to one. Äh det blir säkert finfint.
Och där, på bröllopet så planerar jag att fortsätta min övertalningskampanj på anna.. jag hoppas SÅ att jag skulle kunna få hit henne. Iofs så är utsikterna för det ganska kassa, tror jag. 

Jag fascineras verkligen av det övernaturliga. Det tråkiga är att många kristna anser det fel och syndigt. Uschusch fyfy. Jag vill verkligen undersöka det. Hur undersöker man det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0