Är det du?

Jag sitter och kollar på min msn-lista och funderar på vem som är lyckligast just nu i denna minut. Vem som är mest tillfreds med sitt liv. Men det är ingen som direkt skriker ut sin lycka. Synd. Är det du?

Jag kom hem från nybo idag, ett par träskor rikare. Kanske även en cykel rikare men ekonomiskt mycket fattigare. Svårt det där när man ska köpa en cykel, ska man gå efter det estetiska eller ens -från början- egentliga önskemål?
På lördagarna så brukar det vara loppis i ljungby. Klart att man ska gå dit då. Jag fyndade inget speciellt men däremot såg jag en så Fin tavla i ett av de röda gamla husen där. Levande, natur, nära. Synd för er att jag inte tog ett kort på tavlan (6600:-). Något liknande det skulle jag vilja kunna måla. Det vackra inspirerar. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0