Kyrkråttan lever

Köpte Marilyn Stokstad´s bok Art för 800kr. Enenenen En bok! den är på engelska (ska jag behöva införskaffa ett uppslagsverk på engelska också? lär nämligen behövas), stor som dubbla tegelstenar på alla håll och kanter är den.
Sen nationen, 400 vips bort. Någon som vet vem daniel och frida högmark ed från mullsjö är? fick dessa nämna för mig x antal gånger. Ska på reccemottagning -gratis. Sen är det massa gasquer. Jag har inga pengar och jag har inga kläder.

Fattar inte hur det här ska gå, kom igen csn, vad skulle jag annars göra?
Okej jag lever med det är en  p a n k  kyrkråtta. 


Tomas, min lärare är dörolig.han följer efter gubbar på ica,som pratar högt för sig själva,för att se om de är ärliga i vad de säger.att de handlar det de säger.hans motivering är att ärligheten är en brist i dagens samhälle.han kommer med massa anekdokter.idag nämnde han lascoux -grottan,och hur han fick komma in dit,efter att han hade skrivit ett upprört brev dit..fick ett svar som löd  "möt mig i skogen utanför då och då".han pratar om gosiga kvinnor,på ett acceptabelt vis.lånar potatiskällare.han har ett underbart kroppsspråk.Om ni ändå fick se och höra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0