Jag ska rädda de stackars barnen...

”Adoptera mera”. Det vädjade Madonna under en intervju med David Letterman nyligen.
  Sångerskan, som själv orsakade ett ramaskri när hon adopterade ettårige David från Malawi förra året, pratade med Letterman om de rådande adoptionslagarna som hon ansåg måste ändras.
  Sedan vädjade hon till publiken att ”rädda de stackars barnen”.
(Aftonbladet)


Kan kändisar inte bara knipa igen ibland? 
Om jag likt madonna hade nån miljard på banken så kanske jag också skulle köpa mig ett barn...
Här hade jag skrivit en lång utläggning om adoption, en 10 år lång tanke, men hur mycket det än kryper i fingrarna så är det bäst att låta bli.

Ni som känner mig vet var jag står i denna fråga och det räcker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0