Jag ska bara

Ääh. Nån som vill träna? seeegt att gå själv. Förra gången så blev jag i princip attackerad av två busslaster fjortisar, så då kunde man ju glömma ett hyfsat lugnt träningspass...istället blev jag upplyst om fjortisars plågor här i livet och jag vill inte vara med om det igen.
Istället så sitter jag här och inväntar att mitt dåliga samvete och kurage ska säga ifrån. "Gå och träna! om typ en timme är det nästan över. Och då är det en skön känsla". väntavänta. Jag bestämde faktiskt i onsdags att jag skulle träna minst 3 gånger innan jag flyttar. 2 kvar. Meeen. 

Okej. 
Ikväll är det dax att återse gamla kära. Jag inväntar kvällens känsla. Faktiskt intressant då det kan bli en "klassisk tröttsam askungereplik här". 

Okej.
Igår bakade jag lussekatter, så nu ska jag väl stilla min lussekattskvot. 

Okej.
Mamma och maja har rymt hemifrån. Det är inte snällt att lämna mig ensam med pappa, gustav och johnjohn. 

Hmf.
Okej då. Nu måste jag faktiskt gå, tiden drar iväg. Musiken är så kass där och jag har tappat bort min mp3, vilket är "lugnt" pga att jag inte har någon dyrgrip till mp3.   
Jag sa okej!
Typ nu.   

Kommentarer
Postat av: kajsa

stackare där! gustav och johnjohn, inte lätt..! hälsa min bror från mig! ;)

2007-01-13 @ 12:23:05
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: Anonym

De är allmäna som tagit över vårt kök och tagit med Ewa dit. De skrattar hela nätterna och jag har fortfarande inte hälsat på dem. Men jag tror jag vet deras namn.
Vem var människan som visste vart kyrkhult låg, det var intressant :)
Hoppas allt är gott.

2007-01-13 @ 12:28:11
URL: http://jofesin.blogg.se
Postat av: kajsa

jag vet var kyrkhult ligger! =)

2007-01-13 @ 17:07:41
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0