jag kom på en massa skitsmarta saker i nattas. de handlade om tid.

Jaha och så ska man ner till jönköping. bara 6 timmar instängd. lycklig blir man ju så fantastiskt. jag försov mig och missade min buss, får ta nästnästa eller passa in majas sena buss. varför ta nästa som går om 40 minuter, då måste en ju stressa som en galning, och det är inte riktigt min melodi -frivilligt. 
åtevända för att min bror konfirmeras. japp. skitbra val av helg. verkligen. har fortfarande inte present eller kläder. kanske så måste jag åka mitt i middagen på söndag. antagligen. om jag inte tar nattbussen, kan ju vara ett kokhett alternativ. 
men sen efter helgen så är det skola, och med skola kommer så många andra saker, bara det att jag måste inse och komma på alla de andra sakerna, som ska komma, förhoppningsvis eller nåt, som måste fixas, köpas, skaffas, göras, fastän jag helst vill att alla de saker som ska komma redan ska finnas. hur spännande är det? nä just precis. men ändå. inget kommer ju gratis, inte sant?'



u p p s a l a  sa du allt...minsann 

Kommentarer
Postat av: Helen

va bra du verkar ha det =) Jag känner till det där med att behöva skaffa och fixa saker...har en massa sakes som måste skaffas och har ju traditionsenligt begränsad ekonomi - och självklart köpste jag 2 CD-skivor igår ändå. Smart. det gäller att vara smart. Ja.
kram!

2007-01-26 @ 13:54:40
Postat av: Linnea

haha. bra du är=) musik är svårt att hålla sig undan men det blir inte så kul långsiktigt, när man är en pank kyrkråtta,vet du=). vilka köpte du? (och du kan (..ladda) ner). hmjajo. kursen är underbar, hitills, det kan jag inte förneka. men desto svårare och mindre underbart är att behöva skaffa sig ett nytt socialt fungerande sammanhang, vilket oftast tar det mer än ett halvår. usch. ja burr. ogilla. kram!

2007-01-26 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0