En dag då jag åter igen insåg att tekniken kan gå och dö

Telenor kan gå och dö. Jag har inte pengar men behövde ladda mobilen. Jag är arg. sms. Så fort jag har pengar, och priroriterar otippat, är det dax att mörda min mobil och byta till ngn bättre operatör. Faktiskt. Världsligt va? 
Varför har vi det inte som för... 15 år sen, då vi människor tvunget mötes fysiskt. Anstränga oss utan att veta att vi ansträngde oss för allt var naturligt. Så att säga IRL -den absolut töntigaste benämningen i världshistorien.

I natt har jag funderat över hur lik Regina Spectors "On the radio" är Emilias 10 år gamla hit "I´m a big big girl". Ett påstående jag fick slängt i ansiktet. Så låten har gått på repeat, och jag blev nästan lurad. Men nu kan jag lyssna på låten normalt igen och den är bra.   

Kommentarer
Postat av: maja

i've got the answers-
vi ska faktiskt ha en mediefri vecka här, med start inatt. ingen tv, tidningar, film, inget dator, msn, endast aktiv lyssnade på musik. åhhjälp. istället ska vi läsa bibeln antar jag eller spela ännu mer sällskapsspel.
och dessutom ska jag också byta operatör. fick ett mejl från csn. comwiq tele2. väldigt billigt. skaffa det så kan vi ringa gratis till varandra!

2007-01-16 @ 14:11:55
Postat av: Linnea

SÅ kan du inte göra denna vecka. Hallå. Jag kommer befinna mig i en konstig stad långt bort, och det kan mycket väl tänkas att jag behöver bli räddad av min syster nångång.
Jag har inga pengar Maja. Det har ju du, så om du vill...=)

2007-01-16 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0