Begrepp

Ni kanske tycker att familjen ekström är...familjen ekström. Men jag måste säga att familjen urge är minst lika mycket familjen urge. Kanske är det därför som jag tycker om dem. Och så uppdaterad som jag blev idag har jag nog inte blivit sen...år 2005. Typ. Chocken sitter fortfarande i. Vad kommer härnäst? Tackochlov att jag inte är där.

Jag måste finna lite princip åsikter och en stil. 
Inte ovetande mainstream, mainstream, alternativt mainstream, alternativt. Nej, ett alternativt alternativ ska det vara.
Tex 
1. läsa böcker som ni inte rekommenderar
2. gå på bio som recenseras mycket dåligt av (kultursnobbtidningen) Dn
3. Darin! September
4. köpa "karriär"kläder

Fler förslag?=)


...och, grrr, det tar tid, det här...

Kommentarer
Postat av: Zacha

Jag har redan hittat min stil.
Kläder: Det jag trivs i.
Musik: Indierock, desto mindre band desto bättre.
Åsikter: Dom som retar folk mest.

2007-01-09 @ 21:11:21
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Linnea

Det är sant, du har stil. smitta mig. Och ja, dina åsikter förbryllar en ibland=). Men om jag härmar ngn annan så blir jag väl mainstream.. klurigt läge.

2007-01-09 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0