På rymmen

Maja, kommer du ihåg när vi lekte på rymmen med anna och stina (det var dem va?), i mullsjö?=) det var roligt.  

Jag rymde i princip ifrån middagen (okej inte i middagen, mellan middagen och film ed i korsyrkan). Det var För trevligt (jag testade nivån i början med att komma med en "elakhumorpik"...aj-aoutch den gick inte) så det blir besvärande, För tjejigt (tycker inte om att deffinera ngt negativt som "tjejigt", men finner inget bättre uttryck för utropande "Åh!" när man kollar på amerikanska flingburkar, eller äter amerikansk chocklad som är så "Ah!" och allmänt babbelkackel med snabba bedömningar) jag känner mig som en mask i sådana sammanhang, usch!, samt med en konversation på engelska som inte gjorde min mun tillfredställd. Nä. Fy. Farao. Så jag gick. Det är en dag imorgon med. Jag trivs mycket bättre på mitt rum med min kinesfilt, en bra bok och frysta hallon. Lätt. Ska bara komma ihåg det. Men jag fick upptäcka nya delar av uppsala, tex fyrishov och villakvarter, och det var trevligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0