Orange trött varningstriangel

Jag är trött.
trött på hur himla stökigt det är på de olika stationerna i mitt rum. trött på att jag måste plugga. trött på tentatänk. trött på att jag måste dras med plugg i kanske 5 år till. max. trött på mat. trött på folk. trött på att jag inte fick se vänner. trött på uppsala. trött på att vakna och trött på att gå och sova. trött på att inte ha en lägenhet med normala planlösningar. trött på att mina ljus är slut. trött på att det inte har kommit fler kataloger. trött på postens tider. trött på trappa. trött på luft som syns. trött på mina möbler. trött på att jag inte har hockeylag här. trött på att det är vardag. trött på trixande. trött på att tiden går så sakta. trött på februari. trött på snö. trött på mina skor. trött på min musik. trött på att jag inte tillåter mig beställa musik från cdon. trött på min odisciplin, men inte tillräckligt trött. trött på mina torra händer. trött på att jag förlägger grejer och inte hittar dem. trött på kinesiska. trött på alla hyperintlligenta människor. trött på den himla datorns ljud som inte fungerar. trött på sladdar. trött på det stökiga köket. trött på lägenheterna mitt emot mitt fönster. trött på 20 minuters vägen till skolan. trött på bakterier. trött på halvsjukdomar. trött på tjöt. trött på gnat. trött på artigheter. trött på att ingen kan vara lite elak tillsammans med mig. trött på att jag inte får köpa godis. trött på drömmar. trött på cyklister. trött på upptagna människor. trött på james morrisson. trött på mina snea kort. trött på antiken. trött på min armbåge. trött på mitt piano. trött på p3. trött på alla sk kändisar. jag är säkert trött på dig med. trött på att jag inte har någon h ä r som jag kan klaga för. För jag är trött.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0