Lagom matematik

1 sommarjobb fixat, samma som förra året, känns bra men den som lever får se...hur det blir 2 bröllopinbjudningar har jag fått hitills, ett svenskt-kanadensiskt och ett svensk-palestinkt 3 brev skrivna 4 dagar kvar till en otippad middag med 5 andra mysko människor som jag inte känner 6 dagar tills jag får utforska nästa kyrka och det vill jag 7 dagar kvar tills en ny måndag med ny nedräkning 8 eller 9 högskolekataloger kvar som ska dimpa ner i brevlådan till rum 10 gånger tio plus trettiofem.


Vad har orsakat mest gloande och himlande med ögonen? 1. När jag kollade på tv-gudstjänsten idag. Det var mysigt. Tyvärr kunde jag inte stå för det, när folk kom in och gjorde som ovan. Den va från ryttargården i linköping, jag skyller på daniel -då jag vet att du går dit- och jag ville kolla vad det var för ställe. 2. Den tryckta stämningen och stöket i vårt korridorskök . 3. Att jag som vanligt fick stressa som en idiot och småspringa till skolan och jag har en såå snygg löpstil.


Och så några funderingar;
4.Varför äter jag inte kronärtskocka oftare?
+2.Borås vs Växjö -> pest eller kolera?
-1.Hur kan jag få disciplin på mig själv?
+3.Varför köpte jag detdär F&S-kortet? dåligt samvete.
=8.Hur när var varför vem jag kan vad

Kommentarer
Postat av: kajsa

växjö är vare sig pest eller kolera.me like växjö..

2007-02-07 @ 09:00:46
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0