Det borde inte vara tillåtet nu

Ibland är det så skönt med en lugn helg. Bara få vara. För sig själv. Inget att bry sig om. Men. Jag är uttråkad.  Korridoren är tom. Jag är extremt rastlös. Just rastlösheten gör att jag kan inte sätta mig i lugn och ro för att tex läsa, skriva eller sova. Kroppen vill träna. Överskott av lathet. Vill prata utan några reservationer. Ingenting är lagom. Helt enkelt. Det här är nästan värre än vasstena. Nästan, och bara ikväll och nu=). Jag försöker få bort lite energi från fingrarna och vips så har vi ett patetiskt inlägg. Bli trött människa, gå och sov, vakna tidigt -otippat för en gångs skull- och ta tag i uppsala...Kan man städa nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0