Bortprioriterad?

Känner mig plötsligt och lustigt bortprioriterad. Pratade med pappa i telefonen, han skulle hjälpa mig med en datasak, när min syster ringer på hans mobil och han svarar i den. Jag och maja fick prata med varandra genom en tredje part...hm hursomhelst så säger pappa hejdå till mig, mitt i "jag-behöver-hjälp-nu-tack", och istället dyker mammas röst upp i luren. Pappa åker iväg för att hämta maja. En maja som tydligen har JÄTTErött/gult kort hår. Bilden av tuppmaja växer fram hehe, men det är säkert läckert, får hoppas att jag får en bild skickad. Snart. (jag vill också klippa mig!). Samt att jag får hjälp lika snart.

Kommentarer
Postat av: firemajer

tuppmaja?

2007-02-27 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0