Sänk dagen medans du kan

När jag slog upp ögonen imorse visste jag att detta var en såndär dag då man bara borde blunda och somna om. Alla förutsättningar fanns för en underbar dag men dagen var född som en skitdag. Så jag kryddade dagen och sänkte den så långt det går med att skaffa facebook. Jag har facebook. Vad sjutton. Hur gick det till. Jag är verkligen anti sånt. Jag skaffade lunarstorm i princip tusen år efter alla andra. Nu skaffade jag inte facebook tusen år efter alla andra, nej trots allt är det bara -07 och facebook är fortfarande okej. Men det är en vuxen sandlåda, som jag blev för nyfiken på och så föll jag i och för grupptrycket. Jag fattar inte att folk har sååå otroligt många vänner. Det är sjuuuukt. Jag fattar inte att sååå otroligt många människor har facebook. Att kika runt där bland alla vänner kändes lite som att handla på systembolaget. 

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har inte facebook. Stolt. Inte Pernilla heller. Jag är din vän ändå.

2007-12-22 @ 12:05:29
URL: http://jofesin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0