Historisk dag

Idag är en historisk dag.
Idag, den nionde december, vilket för övrigt är min namnsdag, år 2007, så gick jag med i Fjällstugan, det vill säga Andreasförsamlingen, som tillhör Missionskyrkan. Känns finfint det! 
Där har jag:
1.som sagt, blivit överförtjust i bastås och det bästa är att det är ömsesidigt. Jag kommer fortsätta att tjata om bastås i ca tre veckor till 
2.fallit som en fura och blivit störtögonblickligen kär i en oerhört extremt fascinerande, intressant och egen tomas (som bor halvtid sthlm vs jkpg beroende på när han har hand om sina barn, och då bor han i ett hus på bäckalyckan, som han har köpt nyligen för att huvudägarna skulle sälja och han orkade inte flytta, han vill måla huset svart, men fick inte -men folk får måla hus rosa! han är skådis och.. ja jag är så kär, erika med, liksom alla tanter)
3.blivit betrodd för att vara förlovad med en ola som jag aldrig sett tidigare i mitt liv
4.haft ett ovanligt långt och positivt samtal med mina föräldrars drömkille(läs: erik) för mig 
5.träffat en okänd jonas-släkting, nice
6.nästan spytt på hur äckligt kära erika och jon är. De firar fem år. Det är länge. Erika och Jon är bra personer som jag vill ha i mitt liv.
Haha. 
Livet är skönt idag. 
Imorn är första dagen på länge som jag inte behöver känna någon press eller stress över.    

Kommentarer
Postat av: Zacha

Haha, drar från många håll märker jag. Vad kommer vinna? Tron? Bastås? Tomas? Dina föräldrar?

2007-12-09 @ 14:36:02
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Linnea

haha, ojdå. eftersom fjällis är en kyrka så kanske jag borde nämna att jag trivs väldigt bra där för att det är låga trösklar och högt i tak -då kan min tro utvecklas=)
men utan ovan förslag; tomas är ju väldigt frestande men Gud kanske?;)

2007-12-09 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0