från kajsa till stina

2007 - ett år i kärlekens tecken. Jag antar att jag börjar komma upp i en ålder, som i frikyrkomått mätt, innebär mer bröllop, förlovningar, stadiga par och seriösa nyförälskelser. Jag har iaf aldrig vart med om att det i princip varje månad poppar upp nya pojk/flick-vänner, till mina nära vänner. Så här kan det ju inte fortsätta iom att jag har begränsat med vänner. Dock, att påstå att alla andra hittar kärlekar är ingen underdrift. För någon vecka sen trodde jag att jag äntligen kunde andas ut och se framåt mot ett (kärlekslöst haha) nytt år, men plötsligt trillar två nya kärleksöverraskningar ner till, jag fattar inte hur, men jag glädjer mig med dem. 
Som igår. "Reunion"-kväll hos martinsson. Alla tjejer utom (tackochlov för) linnea samt systrarna och tillika nuckorna ekström var(är) mycket upptagna. Stina kom med veckans glädjeöverraskning i form av en patrik. Maria och jonas planerar bröllop, elin och markus sitt. Galet. 
Och stinas patrik innebär plötsligt att mitt barndomsgäng är inne i värsta svenssonvågen där jag har intet att göra; emelie-gift, tina-förlovad sen år tillbaka, stina-patrik, jag-inte gift iaf. Intressant men föga förvånande. Jag har grymt svårt att se mig själv i en svenssonlik situation de närmsta åren. Så är det. Men pressen utifrån ökade definitivt. Speciellt från mamsingen. Haha. Men bröllop är trevliga saker.   

Kommentarer
Postat av: Zacha

10 kr på att du hittar någon 2008.

2007-12-30 @ 20:37:39
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Linnea

haha, bara 10 kr? vilken låoddsare, men visst=). fö har jag ett mycket större vad med en annan vän, men det kan jag nämna för dig nånaannanstans.

2007-12-31 @ 11:17:42
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0