Bilerfarenheter

Faktum; jag kör bil himla bra.
Igår så blev JAG S-omkörd två gånger, samt pekad finger åt. What??? Varpå jag och maja började chockade-iaf jag- skratta, gustav däremot blev vansinnig och ville att jag skulle tuta, köra ikapp, ringa polisen och Gud vet vad. Jag blir fortfarande skrattchockad när jag tänker på det. Ingen klankar ner på min körning bara sådär. Hallåååå S-omkörning. Fatta!!..
 
Och om vi lugnar ner oss och resonerar lite mer sundt så har jag haft en bra, lugn och skön jul som mest ägnats åt att brodera, sjunga och/eller läsa högt ur kalle anka, se på august, samt försöka undvika plugga och diska.    

Att Bhutto är mördad är kasst. Dessutom går det inte alls i julens frid- och fred -tecken.

Ikväll blir det spelkväll hos lisa kl.19, kom dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0