antagen

Så har jag blivt antagen till både konstvetenskap, konsten att tala, samt samtalsmetodik-kurser inför våren. Dvs utöver min lärarutbildning. Hm 175% utbildningstakt. Nej, nej, nej. Synd att det finns så många spännande kurser som jag vill läsa. 125% borde väl kunna funka.. Om jag läser något roligt. Om jag läser konstvetenskap. Förresten har jag inte läst det tidigare?
Staten ska sälja systembolaget. Inte bra.
Jag ska läsa fyra kp på engelska, och skriva minst 12 frågor, på en timma. Lycka till.

Kommentarer
Postat av: Zacha

Fast om man går på filfack eller något liknande är det väl inga problem. Annat vore det med 175% på en teknisk högskola =P

2007-12-11 @ 12:33:22
URL: http://www.soilheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0