Kan inte allt bara starta?

En gång i tiden pratade jag i koder, som tex "a + b fast b vill ha c men c vill ha a och d vill ha alla och ingen vill ha e men det skiter e i". Kanske är det dax att börja använda "koder" igen.. (fast egentligen använder jag det än, men det är bara uppmärksamma mnsk som n och f som märker det).
Jag tycker minsann att både a och b ska vara himla nöjda med mig. Sen hoppas jag att c och d kommer att vara över förväntan och att d inte är... som jag får för mig. Sen var varken e eller f hemma idag, men h ska säga till f hur dum f är. h har fö skaffat g ett konstigt extrajobb om g vill. g ska flytta men har flytande planer och tycker att det blir konstigt att lämna i ,j, k, l. Fast skönt. Men det som mest rör sig i g tankar är a,b,e och m. Trots allt. För g är kluven. g tänker på en lång radda bokstäver... och suckar, blir glad, suckar, blir glad. 

Kommentarer
Postat av: kajsa

du är helt underbar! koder är verkligen din grej och jag känner vibbarna från förr komma tillbaka igen.. ;)

2007-08-16 @ 21:53:25
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se
Postat av: Zacha

Inte bokstäver här också! Sluuuuta! Det räcker med grunken...

2007-08-17 @ 16:19:42
URL: http://www.soilheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0