Höst och nya favoritämnet. Antar jag.

Tänk, snart är det höst! För varje år som går så uppskattar jag hösten mer och mer. Kanske för att jag vet att allt går mot det bättre? Bra ting; underbara färger, det finns massa löv att hoppa i..! (Om vi bortser från det faktum att det inte finns något bra och stort lövträd i min absoluta närhet).. man har rätt att sitta inne med en filt, en kopp te och en romkom, höstluften är skön, jag tycker om regnet, alla fryser, man förväntas inte vara på topp hela tiden, mindre krav, jag fyller år..hehe, alla helgona. Det är en mysig tid helt enkelt. 
Jag vill ha höst! höst! höst! och idag var det höstigt. Det är inte ens september. Jämför det med förra året.

I våras vart det mycket konst i mitt huvud. Jag antar att det kommer bli mycket skola nu, haha! För det är ju så skoj att prata om skolan.. håller ni inte med?;) Fyra snabba 1:Jag tycker att det skulle vara väldigt bra med skoluniform. Jag är helt klart för. 2: Den svenska staten är fruktansvärt feg, i sitt försök att få till en mångkulturell skola. 3: Läroplanen har inte förändrats sen 1994(98).. what?? 4: Skolans yttre former har inte förändrats särskilt mycket sen "den moderna skolans början" vilket är väldigt konstigt då den är grymt opedaogisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0