Gå med fötterna stadigt på jorden och med huvudet i himmelen

Jag borde känna mig nöjd eller hur? Med att kunna lägga till en ny titel. Kärlekskonsulenten linnea, eller vadå? Jag är nöjd och jag är superglad och jag är övergiven i min ensamhet i princip. Men glädjen är deffinitivt större och detta kallas kärlek, mina damer och herrar..! 

Jag har vart ute och sprungit idag, i nybos härliga luft. Jag cyklade till ekohallen igår, jag cyklade till rosenlund och till fjällstugan i torsdags. Cykla är skönt men att springa är verkligen inte min grej. För varje himla löpsteg så tänker jag "det här är omöjligt!" men sen när jag väl är hemma så tänker jag "ingenting ska vara omöjligt för mig, du kan inte vika ner dig". Jag skall fixa något av de där maratonloppen som jag drömmer om.. suck, tråkigt.

Drömmar som blir sanna passar dagen bra. När jag "spådde" turturduvorna med mina nyinköpta tarotkort (fyfy syndiga onda mnsk) så dök det upp en rad, kommer inte ihåg i vilket (om det var i dåtid, nutid, eller framtid-) sammanhang. "Gå med fötterna stadigt på jorden och med huvudet i himmelen". Det vill jag, då tror jag att jag når mina mål och drömmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0