döden döden

Jag drömde att kajsa var död i nattas. Jag störtgrät floder. Det var fruktansvärt. Var tvungen att skicka iväg ett sms för att höra om hon levde.. SÅ verklighetstroget var det. Jag var därmed inte särskilt laddad inför en ny skoldag. Men dagarna kommer oavsett vad.. Idag var helt enkelt en dålig dag, och hur stora är oddsen för att jag drömmer en liknande dröm i natt? låga, hoppas jag. Så morgondagen kommer(måste/önskas/bör) bli fantastisk!
Jag längtar efter en normaltrist vardag..

Bra saker med att bo här i jkpg i början av en nystart.
1.familjen är närmre, vilket är positivt ju äldre jag blir.
2.jag känner till stan, vilket är ett stressmoment mindre.
3.jag delar lght med bra folk vilket är bra. naturligtvis.
4.högskolan känns fräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0