Begränsa mig inte

Jag läste en intressant blogg, varav vissa delar faktiskt sammanfattade vad min tro har rört sig runt tidigare, där kontentan var om men inte med Gud, samt "Du vet vad kristendom innebär men vet du vad det innebär att vara kristen?". 
Det är perfekt. Min tro ska inte begränsa mig, snarare tvärtom.
Varför hittade jag inte den här bloggen när jag behövde den -mer. 
Nu ska jag följa hans tankar och kanske skratta igenkännande eller förfasad... Jag blir ju nyfiken!=). Åh jag älskar sådana här människor med karaktär, som har något innanför pannbenet och kan servera tankar.

Ds började jag tänka i tidslinjer nu. Jag tycker om sådana saker. Han hade gjort en liten "skiss" över sitt kristna liv. Tror att jag vill göra en sån också. Och över livet. Och tiden. (som i vasstena). Den roligaste sådan jag har gjort var med lisa..

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vet vems blogg det är mohoho

2007-08-17 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0