Tiden riiiinner iväg

Okej. Så här är det. Jag behöver plugga. Jag försöker undvika det.
Så var det sagt.
Gick upp senast klockan nio, efter pers hm tillhutning(finns det ett sånt ord?). Nu sitter jag här och verkligen suckar på tanken att ta upp mina tusen-tons-engelska-böcker och börja läsa. Jag har inte bett om att få läsa engelskaböcker. Äh jag hade kunnat börja plugga för en timme sen.
Igår skulle jag också plugga men..hm det började ösregna och då kom jag fram till att det är mycket trevligare att gå och köpa glass och en tidning, och mysa under en filt (pernilla fabian haha;). Sedan började det öshagla, åskan gick och blixtrarna slog ner, så det blev till att tända massa ljus också. Där låg jag i ett par timmar. Det var gött. Tiden försvann. Om jag bara hade plockat fram mina böcker, så skulle jag fått tillbaka min disciplin, för jag tror att jag har tappat och glömt den i någon av böckerna. Så det som återstår är att öppna böckerna och börja genomsöka sida efter sida.
Så fort som möjligt.
Mhm. Snart.
Ska bara.
Strax.
Mjo.
Nu.
?

Kommentarer
Postat av: louise

hej.min dator vill inte att jag ska svara på din kommentar på förrförra inlägget.så då är det nog inte meningen.har redan avreagerat mig på annat håll =)

2007-04-20 @ 12:03:54
Postat av: Linnea

haha. synd=)tycker du att jag är helt bakom flötet eller?

2007-04-20 @ 14:03:38
URL: http://primusinterpares.blogg.se
Postat av: louise

jaa,typ =)

2007-04-20 @ 15:15:58
Postat av: Linnea

haha! jag hade iofs gärna tagit dina synpunkter.. hade vart mycket trevligt, särskilt som jag är öppen för förslag på den fronten=)

2007-04-20 @ 17:38:09
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0