Take me home

Gee Mig Ett Eget Ställe, gärna i form av lägenhet!! Ja tack och gärna Nu på momento. Jag pallar inte massa ljud, massa människor, massa bislysslor, massa viljor, massa tjat, massa hänsynstagande - om jag inte vill det, vill säga. Jag har vart hemma/nybo över påsk. Familj är härligt och roligt, i typ 2 dagar, och/eller efter 2 veckor då man har hunnit anpassa sig. Imorn drar jag upp till mitt egna lilla rum i uppsala. Dessvärre ser jag inte fram emot det heller. Gosh vad härligt. Jag får helt enkelt dårnippen över det undeerbara livet. Aaaaah. Lugn som en filbunke. Mhm. Absolut lugn.

Kommentarer
Postat av: kajsa

det är jobbigt detdär..usch..
(min första tanke är att jag ska messa dej nu men sen kom jag på att klockan ju är halv fyra så.. ja, jag tar nog det imorron..!)
massor av kramar!

2007-04-09 @ 03:32:15
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0