Hon i det blåååa har inte alls landat.

För länge sen skrev Daniel en "det här känner ni inte till om mig" -och skicka vidare -grej. Jag tänker (nog) aldrig göra det (herregud, För avslöjande). Dock det inlägget fick mig att verkligen tänka till. Och det är väldans roande. Jag vill bara meddela att jag nog är en av de barnsligaste personerna på denna jord. Ibland hehe. Jag kan förfasas över mig själv. Och ni har ingen aniiiing om vad som sker. Men pga barnligheten som även yttrar sig i att denna tös hatar att förlora (fast hon låtsas som om hon tar en förlust med en klackspark) så har hon en ursäkt att ta till. Ofta. Men sen tänker jag att vi bara lever en gång, och dessa känsloyttringar gör livet mycket roligare. Inte sant?=)  

Dessutom. Nu fick jag ett sommarjobb till. Jag har fått alla jobb jag har sökt i år. För sjuttsingen, jag börjar ju bli attraktiv på arbetsmarknaden! (Nu tex yttrar sig barnsligheter i form av kroppspråk). Ska diskutera med pappa eftersom han är klok. Åh jag vill, men logikens jobb är bra det med.. tihi (fnitter Är barnsligt).  

Kommentarer
Postat av: Zacha

FEGIS!

2007-04-24 @ 18:34:34
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Maja

vadå strandgården eller vad? i want to know

2007-04-24 @ 21:44:00
Postat av: Linnea

mjo. på båda.

2007-04-25 @ 21:59:55
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0